Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

26 June 2012

谢谢,姐姐!!Terima kasih, kakak!

Hari ni aku rasa tetibe tak sabar menanti sesuatu...apakah?? YA! 'Sesuatu' yang dari semalam terasa debarannya..selepas melihat status Pos Laju terus aku tertanya-tanya...kat mana yeh nak ambil barang pos laju..selepas bertanya dengan seorang seniur, dia memberitahu bahawa 'barang' tersebut perlu di tuntut di Pejabat Kolej..

Selepas cek status di pejabat kolej..aku nak ah tuntut barang aku..tapi makcik pejabat tu lambat sangat cari barang aku...die keluar kan semua barang-barang POS LAJU dari tempat simpan barang..barang aku ntah kemana...akhirnya, sekotak berwarna biru selamat di tangan aku...





dah bertahun-tahun tak dapat surat cinta....akhirnya dapat juga...
siap ada nurse garang suruh makan ubat lagi! huhuhu


terima kasih kak Wan Sya untuk hadiah belated bufday adik kesayangan dia.. :)

谢谢,姐姐 Wan Sya 为 馈。。。很 可爱 和 漂亮!!





No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!