Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

8 June 2012

kembali ke sekolah

Dah betul-betul sampai ke penghujung cuti sem kali ni...dah makin hampir alam belajar dengan NEW SEM!! 

atau abang & kakak aku cakap.....KEMBALI KE SEKOLAH. -,-




Cuti sem kali ni (UiTM Dip) bagi aku agak lama jugak lah...mana tak nya....2bulan 2minggu..kalau kawen pon, sempat buat hantaran last minute lagi tu....hoho....bagi aku cuti kali ni agak boring SIKIT sebab aku tak keje di tambah pulak aku jarang keluar berbanding mase cuti sem yang lalu...haha...(faham-faham sendirilah)...tapi tapi tapi...thanks jugak pada abang atep yang hensem sikit dan kak sya yang sudi teman cuti boring giler bapak aku ni...haha...kalau aku keje tak boring mane kot...kot la...

Mase pertengahan cuti sem ni, aku giler tak sabar nak belajar...nak masuk dalam kelas...dan tido puas-puas kat katil kesayangan aku kat kolej..(macam kat rumah tak pernah puas plak)...tapi tapi tapi..bile cuti dah nak habis...rasa macam ......nak tambah satu minggu cuti lagi boleh?? hehe...manusia tak pernah bersyukur...hooooo....

Tapi tapi tapi...sem kali ni aku giler tak sabar..sebab nya, sem kali ni, aku mula belajar mandarin setelah aku tinggalkan bahasa German 2tahun yang lalu..so, kali ni aku dapat new knowledge lah kan sebab belajar bahasa lain pulak..kan kan kan...dan sebab lain nya, sem kali ni, kali ke-2 dapat rasa suasana raya..maksud aku....dapat sahur same-same dengan kawan-kawan sekolej..dapat masak sesame dalam bilik (perbuatan terlarang)...yang paling best ada BAZAAR TERPANJANG dekat dalam UiTM MELAKA!!!! itu yang paling kitorang ternanti-nankan sebenarnya...hahaha..sebab...konform nafsu makan membuak-buak...haha....serius itu yang kitorang nanti-nanti kan sebenarnya...makanan kat situ semue giler best tangkap leleh punyelah....haha..tapi takde lah 1 montah selere aku kat situ jek..kadang-kadang kitorang berbuka di luar..tak pun beli kat bazaar pekan Alor Gajah atau Masjid Tanah...2 tempat ni pun best jugak...kire bile time puase semua best la! hahaha...


Ade tak masuk lagiiiiiiiiii.....
Kuma-kuma tak tinggal punye...


Ini baru first batch....belum ade lagi yang nak bawak..
siap sangkut sebab bile dah sampai bilik terus sangkut..hahaha

Kasut?? ade 6 kotak...printer lagi yang besar gedabak tu....barang-barang laptop lagi....arghhhh..banyaknyeeee...haha..barang perempuan memang banyak kan kan kan...
Esok gerak drive sendiri dalam pukul 7:30pagi...dalam pukul 8 lebih insyaAllah dah sampai Melaka...rindu melaka wehhh...kene gerak pagi sebab course aku daftar dari pukul 8:30pagi sampai 12:30tengah hari..aku tak suke bile dah jem-jem ni..lebih-lebih lagi bile drive sendiri..kalau dah sesak tu...memang aku tak sukeeee......tak sabar nak KEMBALI KE SEKOLAH!!



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!