Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

5 June 2012

say konochiwa to langkawi...part 2


**sambungan dari sini

Malam tadi aku tido giler awal dari biase...sebab gile penat aku rase....hahaa...tapi aku terjage pukul 1 pagi nak kol 2 pagi la...terjage nye aku, aku carik-carik 'orang'..hahaha....lepas tu terlelap sendiri...bangun tidur, semua orang dah pergi ke pantai seawal-awal pagi...aku jek still terbungkang lagi atas katil...tepat kol 9pagi (waktu Jepun), aku bangun terus mandi bersiap....around pukul 10pagi (waktu Jepun jugak..sile jangan suruh aku tukar waktu jam aku), kitorang keluar dari hotel dan menuju ke pekan yang dalam area hotel kitorang jugak..dekat Padang Matsirat...tempat first pagi ni ke pantai jauh sikit dari hotel..pantai dekat hotel tu boleh mandi...tapi pantai yang kitorang pergi ni memang tak boleh swimming langsung...sebab ombak giler kuat, di tambah plak angin kuat wey...aku kurus ni hampir melayang....hahaha....








lepas tu kitorang ke Underwater World....aku malas nak ulas lanjut..tengok gambar je lah ye....




Like father, like daughter

tetibe melekat kat cermin

3 beradik



Tetibe aku rase over mak jemah bile tengok gambar ni




mereka sedang.......
penguin-penguin yang suke bermain















Macho wey pegang ni...


Papa kate ni siput babi...nak tipu aku agak-agak la -,-


Ikan yang tegak


Aku suke giler yang ini



Cari cari....




No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!