Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

10 June 2012

Wakenabeb!!

Dari malam tadi sampai la petang ni aku tak habis-habis gelak bila memikirkan pasal malam tadi....Entah ape angin Kak Sya nak nombor Abang Atep...aku tanpa pikir panjang, aku terus bagi nombor Abang Atep...dan dan tu jugak keluar idea giler aku..


"Kak, kalau rajin, buat la WAKENABEB dekat abang"

"Memang akak nak buat pun sebenarnya"


Dan dan tu jugak aku gelak sakan sebab macam-macam idea keluar dari kepala otak aku nak kena kan abang kesayangan kitorang tu...Belum apa-apa lagi kitorang dah gelak sakan....Yelah..macam-macam reaksi yang kitorang bayangkan dekat Abang Atep....Dia tu abang yang cool...suke sangat gelakkan orang....kenakan orang...nak jugak tengok dia marah giler bapak kan....

Yang aku sangkakan Kak Sya nak kenekan abang pada keesokkan harinya...so, malam ni aku boleh tidur awal memandangkan sejak akhir-akhir ni aku tak berapa sihat...bila Kak Sya dah hantar mesej dulu...aku tak jadi nak tidur dek kerana rasa ingin tahu drama yang setersunya...hahaha!!


"Assalam bro, bro ke yang selalu komen2 dgn erny tu? sy tgk bro rpt lain mcm je dgn die. ni nk ckp direct la bro. boleh x bro jgn rapat sgt dgn die?"

"ape yg ko heboh bona ni bai? sapo ni?"

"X yah tau la aku ni sape. aku cume nk ckap tu je. jgn la kononnya nk protect erny tu. aku dh lame duk usha die. tapi kau kacau line la bro"

"......." (aku tak simpan plak mesej die yang next next next)

"Masalahnye aku dh lame kot usha die. kau tiba2 kacau line apehal wei. aku nampak erny dah berubah sjk die rapat dgn kau"

"........" (aku lupe die cakap ape)


*abang dah tak balas...time ni aku dengan Kak Sya sumpah bantai gelak giler tengah-tengah malam bute..hahaha


"abang atep, abang atep, abang atep sokong netherlands ke denmark?"

""2 3 barbie makan nyamuk,
abang atep jgn la mngamuk!"


*mase ni abang dah tak balassss...mase tu aku dah cakap dengan Kak Sya, selesaikan by today jugak....sebab aku ni, jenis yang tak suka kene marah....cepat giler taching......tengok-tengok Kak Sya pun macam tu jugak....bile abang dah ngamuk sakan. lagilah kitorang gelabah giler...hahaha..ok foine...abang bermisai tebal dah giler ngamuk!! S.O.S

Eheii....kalau aku la dapat mesej mengarut macam ni..memang giler hangin aku..hahaha...superb berani la Kak Sya! hahaha...

Lepas tu abang tanya-tanya aku....kate tak tahu nombor siape tadi..siap kene kan abang lagi...lepas tu merajuk habis malam tadi...erkkk...Kak Sya siap lukis gambar sejibik rupa abang lagi nak pujuk abang.....punyelah hensem gambar dalam tu berbanding yang sebenar....pun tak jalan jugak..haha..memang kena tunggu esok jugak la ni...




**abang comel bila ngamuk...sebab perincess takottt giler weii....hahaha!!

3 comments:

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!