Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

9 July 2012

BIRO MAKANAN

assalamualaikum w.b.t..
aku rasa lama sangat aku tak update entri baru..ade gak yang tertanya, bila nak buat entri baru..
dengan kesibukan yang telah melanda aku tangguhkan dulu..habis jek event yang batch aku dan kawan-kawan create sendiri untuk batch kitorang dengan berobjektif nak rapatkan hubungan kitorang 1 batch selain nak kenal each other..yela..dah part 3 dah..sem 3...tapi still ade yang tak kenal each other..so,this is the time yang kitorang tunggu-tunggukan...Alhamdulillah.event yang diberi nama "KITAKAN KELUARGA" telah berjalan dengan lancar dan berakhir dengan baik, telah pun mencapai objektif yang sebenar..syukur sangat-sangat..niat baik, Allah makbulkan.. :)

aku sebagai BIRO MAKANAN yang juga antara biro yang terpenting sebab ape-ape hal yang ditunggu mesti lah bab-bab makan, terutama sekali bila cakap pasal BBQ! aku setkan dalam kepala otak aku, ape-ape pun terjadi, susah payah, penat ke ape, aku tolak tepi sebab aku nak buat yang terbaik untuk kawan-kawan aku..aku buat kerja dengan bersungguh-sungguh sebab aku nak dalam kerja aku semua nya berasa puas..aku tak suka kerja sambil lewa...kalau macam tu baik tak yah pegang jawatan kan..


cerita yang seterusnya akan aku sambungkan nanti..nak buat homwork yang kena hantar malam ni tak buat-buat lagi...tataaaa!

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!