Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

21 July 2012

derma darah

dengar je DERMA DARAH konform semua bayangkan JARUM...gila tak takut jarum!! hahaha...itu perkataan selalu aku guna kalau cakap pasal derma darah...cuak tauk! walau dalam hati menyimpan hasrat nak menderma...hew hew hew...

sebenarnya Rabu yang lepas aku tak sangka juga ntah mana datang semangat tu nak menderma...sebenarnya tak tahu pun kat bawah library tu ade kempen derma darah...tapi bila dengar pasal derma darah masa hari tu, masa lalu kat area tu, tetiba kawan aku cakap nak menderma dan terus pergi kat tempat tu...aku pun ikot je lah die..aku pun nak jugak!

mase isi borang. aku sendiri tak percaya..aku nak menderma ke?? bapak giler berani kau nyahhh...
actually aku sangat-sangat takut....tapi niat tu baik giler tambah plak nak pengalaman tu..so aku dah jadi berani....Auumm auumm..#eh

kertas borang dia sangat besar..lepas tu nama aku kena panggil untuk di temubual..part yang start aku rasa takut balik, masa nak tahu jenis darah apa..aku rasa tertarik menarik aku memang debomM sebab aku dah lama nak tahu aku darah apa...hahaha....first time ni beb! tangan aku dah start sejuk-sejuk sebab nak tahu kita darah jenis apa kena amek darah kat jari tu kan kan kan..OOOooooooo... *aku dah rasa seram

masa dia nak start cucuk tu, aku dah cakap sorang-sorang dalam hati..

"sakit ke?"
"banyak ke dia nak amek?"
"apa rasa die eh?"

doktor lelaki tu dah urut-urut tapak tangan aku suruh aku relax..huahuahauhauaa..tapak tangan aku dah sejuk memutih...yes! aku nebes!! mase die nak cucuk tu, aku pandang tempat lain..pastu aku terasa jari aku macam kene stapler!!! mula-mula tak sakit sangat.....terkejut.....lama-lama...wei wei wei..gila sakit tauk!!

lepas aku tau darah aku jenis O....tahu tak ape perasaan aku? HAPPY yang amat sebab darah ni kan jenis yang baik hati.....macam aku......kriikk krrikk...













No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!