Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

30 May 2012

that night

ade orang dah seru-seru name aku bile lah aku nak uplod gambar-gambar diorang mase malam kitorang nak jumpe atikah...hahaha...ok-ok lah..aku nak masukkan la ni.....

patutnya berkumpul 7:45malam...tapi aku sampai tempat yang sepatutnya pukul 8:15malam sebab aku salah tempat....purffff...hahahaha...kelaka kelaka....bile kene perli aku buat troll face je la....huuuu

yeahh....semuanya kawan-kawan aku mase sekolah rendah Senawang dulu....lame jugak tak jumpe diorang...agak bertahun jugak lah...mase-mase macam ni lah baru nak kumpul balik...nak jumpe balik...dan trademark aku malam semalam 'comelnye'...kenapa?? sebab kawan baik aku si Helmi tu, dulu-dulu kurus je....xde kurus sangat la....sedang-sedang....sekarang dah macam kene pam-pam....comel jekk....hahahaha!!

Tapi tapi tapi...Redz kate trademark aku 'troll face' dah sekarang sebab peristiwa FFFFUUUUUUU Ibrahim buat aku dengan Redz....hahaha....pelawok pelawok....aku rabe-rabe dalam gelap nak carik kunci 'istimewe' si Ibrahim tu.....cuak sih....Redz plak benti tepi jalan semata-mata nak carik kunci 'istimewa' Ibrahim tu...sampai abang polis tanya ade masalah ke....kalau aku jadi Redz, aku cakap aku ade masalah dengan kau Ibrahim!! hahahaahhaha!




Ini dia semua kawan-kawan sekolah rendah aku...semua dah kawen...sorang jek dah bertunang! hahaha...
*ade lagi tak masuk gambar ni...




Alahaiii.....lapar punye pasal, dalam kereta tak nak lak diorang makan....kat atas tar yang best tu jugak diorang gune....tapi oklah....santai beb...



Maaflah ye...aku ni low profile...nampak suku pun jadilah...hahaha! (ini aku crop..bukan aku saje masukkan gambar die sorang..haha) *mood: tak puas hati lagi dengan kau IB!!

**tak banyak gambar pun

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!