Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

22 May 2012

aku MALU!!!

semua orang pernah ada pengalaman silap masuk chat box FB..
yela..nak cepat hantar pesanan kat orang..sampai tak cek betol-betol sebelum tekan ENTER...orang macam ni semua expert dah bab-bab type laju..macam aku lah..harharhar...*mate ke atas tangan ke bahu..
tapi tak sangka lak kecekapan yang aku ada ni memakan diri sendiri...sebab dah melampau pro sangat kan ...nak buat macam mana...*ok..sila muntah...

pengalaman silap masuk chat box FB pernah je aku alami tapi tak de lah semalu yang aku kena tadi...
mana tak nya..sepatut nya aku send mesej tu pada girlf aku..nama girlf aku bermula huruf F..nama yang aku silap masuk tu bermula huruf D..kira nama tu atas bawah la...tu yang silap tekan...yang aku silap tekan, abang aku punya kawan!!! perghhh...mantap dugaan aku dapat hari ni..
aku nampak girlf aku online, aku klik box terus aku type dengan laju and tekan ENTER!



tapi tuan punye box...cepat je balas...setahu aku, girlf aku ni lambat sikit balas...dye tu kan ala-ala retiss...ramai lah peminat..hahaha...bile aku tengok sape yang balas....asal brother ni yang balas???  PERGGGHHHHH!!!!..
AKU SILAP HANTAR!!..

yang aku malu sangat silap hantar, kalau mesej biasa-biasa boleh bla lagi lah...tapi mesej aku berdondang sayang bagai......HAHAHA!!


aku: sayang.. jadi tak?

brother D: ehhhmmmm.....sayang??

aku: Ya Allah! salah masuk!

brother D: =,=

aku: ampunn..maaf maaf maaf maaf ampun...

brother D: chat ngan Mirul lettuw



nasib baik brother ni cool...hahaha...tapi yang tak leh bla, bile statment last die..pergghhh...makan dalam...SUMPAH!
1-aku malu sebab silap masuk chat siap pakej berdondang sayang lagi..kalau silap masuk chat perempuan, aku boleh cool lagi...ni masuk chat lelaki..KAWAN ABANG AKU PLAK TU! gelabah ayam lah aku!
2-aku malu lagi sebab statment tak leh bla dye tu....lepas tu terus aku buat karangan tamil mintak ampun maaf dengan die di bulan Rejab ni...huuuu...

mule-mula aku dah tak rasa malu dah..tapi bile tengok wall brother tu;


Secara tiba2 popup chat FB keluar orang panggil Sayang. 

Tengok2 die salah hantar chat rupanya. -.-



ditambah plak aku kene gelak kaw2 dengan abang aku..aku dah rasa malu balik....giler malu!

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!