Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

29 May 2012

Fenomena mate ke atas tangan ke bahu

Korang dapat bayangkan tak macam mana tuh?
Cuba korang try test buat...
Mula-mula letak tangan ke bahu...
Kemudian mate pandang ke atas...
Tak menjadi?
Bend sikit badan tuh biar nampak superb gedik
Serius menjadi...Cool...




Aku first-first orang sent mesej kat aku 'mate ke atas tangan ke bahu' terus aku try buat....macam mana pulak ngoman kalo buat macam tu....aku buat pastu aku imagine sorang-sorang...perghh...serius nympah giler lepas imagine..hoho...

ok semua....korang nak tahu tak, fenomena ni melanda banyak orang dah...kadang-kadang lawak...kadang-kadang cool....kadnag-kadang perbuatan spontan ni bikin orang bengang jugak lah...

Abang aku selalu tanya soalan merapek-rapek..antaranya....

"Abang hensem tak?"



Memang aku puji sikit....tapi lepas tu aku buat 'mate ke atas tangan ke bahu'.....hahahaha...Apa sebenarnya signal 'menyindir' tu...siap jelir lidah lagi (yang ni aku tak pernah buat lagi lah)....haha...SHENTAP MAK JEMAH!

Penulisan aku banyak menggunakan ayat sedemikian dan kadang-kadang dengan orang-orang sekeliling pon aku gune jugak ayat best ni...mungkin sebab terase diri 'poyo' atau orang itu yang buat ayat memang nak kene sindir gaye gitu...hahaha...

Mama aku die dok pelik lah apa maksud 'mate ke atas tangan ke bahu'?? (die tanya abang aku)....abang suruh tanya aku.....ok....sumpah aku nak gelak sebab kalau mama tahu pun konform mama gile nyampah (kalo aku buat la -,-)....tapi akhirnya mama tahu lepas die try sendiri....siap share gambar kat wall abang lagi...HAHAHA!!





muke budak ni serius aku menyampah.. -,-


kahkahkah..apa sudah jadi??
macam fenomena baru plak.....lepas tu fenomena 'krriikk~ kriikk~' plak...

2 comments:

  1. ahhaha..serius klaka bile mama tnye..cmne nak terangkan.."mama tnye angah la..senang nk demo~" hahaha

    ReplyDelete
  2. tanye angah...nanti naek menyampah plak kang...tak pasal2 kene penampa..hahaa..mama dah demo sendiri tu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!