Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

9 May 2012

ada yang serik bercinta ke?


Bila sebut aje pasal CINTA, aku pasti setiap di antara kita akan tersenyum tak kiralah senyum tanda gembira ke, senyum sinis ke ataupun senyum kambing teringat kat si dia...Tapi ada juga yang bila sebut je pasal CINTA..umakkkaihh..cepat-cepat tutp telinga, kalau tak pun terus berdiri kata "please stop it!!" hehehee



Apa yang korang terfikir dan bermain-main in your mind guys… Kalau aku, bila berhadapan je dengan situasi teman-teman yang sebegini, pasti dalam hati aku berbisik “erm, adalah sejarah silam tu…” kadang-kadang rasa nak tergelak gak tengok kawan-kawan rapat yang pada aku jadi lemah-longlai bila orang bertanya pasal kisah cinta diorang yang tak kesampaian... *aku pun macam tu jugak dulu..janganlah cakap pasal CINTA..sampai pernah bersumpah TAK NAK KAWEN! ekekekekee!!
Hebat betul kesan bila kita gagal dalam bercinta ni kan.. ye lah, bayangkan sebab cinta tak kesampaian, ada yang sanggup bunuh diri kononnya patah hati!!!
ada plak tu konon-konon melarikan diri nak ubat hati yang lara haha!!! dan paling sadis aku rasa, bila ada yang sampai ke tahap serik nak bercinta lagi, dah tertutup pintu hati plak katanya…yelah..betapa sakitnya putus cinta....huhu!!!
Alahai…sedih kan bile ade kawan-kawan kita yang cakap camtu kalau aku jadi LELAKI, lagilah aku sedih sebab satu “bunga” awal-awal lagi dah tarik diri sebelum ada yang sudi menyunting..hahahhaa..!!
Hello guys…janganlah camni..gagal sekali dalam bercinta, tak bermakna kita akan gagal dan gagal lagi tau…baru sekali beb.  kalau dah berkali-kali gagal pun, apa salahnya… bukan ke kegagalan tu awal daripada kejayaan…lalalala~~
Tentu ada diantara u all yang dok cakap “eh, budak ni tak pernah gagal dalam cinta die kot..tu yang bley cakap macam ni.. ”…hahaha!!! BOHONG ITU DOSA!!. so, aku tak berani nak tipu…for your info guys, aku dah pernah rasa putus cinta... *oklah,nak gelak pun boleh!! bahahaha
Tapi rasa-rasanya setakat ni belom pernah plak aku buat keputusan nak bunuh diri, terjun dari bawah ke atas sebab putus cinta.. Buat kenyataan serik nak bercinta lagi ade lah..hahaha....sedih memanglah sedih tapi life must go on..so aku tetap makan dengan seleranya selepas itu... Pada aku, gagal dalam bercinta taklah seteruk mana sampai kita nak bermati-matian bersedih...*aku cakap macam ni sebab aku dah tak rasa sedih frust tertonggeng..haha
Sedarlah yang hidup kita ni sekali je, nape plak nak menjatuhkan hukum sampai menolak kehadiran cinta kan…takde maknanya..
Berapa jauh kita nak lari daripada kenyataan yang setiap insan perlukan cinta…huhu!!! Tapi ingat saja, takde cinta yang boleh menandingi cinta Allah yang satu…..kalau korang rasa kecewa setelah beberapa kali dikecewakan, sedih kerana belum jumpa soulmate korang dan terasa serik nak mencari cinta….”jangan biarkan diri anda diselubungi misteri”…hahahaha!

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!