Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

30 April 2012

tutorial shawl 3

kali ni tutorial shawl yang lebih funky sikit...


Lepas korang pakai inner turtle neck, korang sarungkan shawl/pashmina kat atas kepala..makesure sebelah pendek sebelah panjang....


Ambil sebelah panjang...ambil dari bahagian dalam dan bawa ke belakang...


Bawa kan ke depan...


Masukkan kain panjang tadi ke dalam berdekatan dengan leher dan bawa ke depan...


Kemaskan....


Dan menjadi macam ni...


Tarik shawl/pashmina dan pin kan di belakang...


Akhir selaki betulkan shawl/pashima tu....SIAP!!

SELAMAT MENCUBA

1 comment:

  1. macam kenal je shawl tuh.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!