Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

30 April 2012

tutorial bawal biasa 2

aku dapat request dari kawan aku suruh aku tambah lagi entry tutorial pasal tudung bawal ni sebab dia selalu guna tudung bawal...muka dia sesuai pakai tudung bawal..so sesiapa yang suka pakai tudung bawal, selalu lah ekot entry aku pasal tutorial bawal biasa ni..tak susah pun..simple je..

aku akan ajar korang nak jadi macam niiii....




Mula-mula korang pakai bawal ni macam biasa...tapi, selalu kita pin macam biasa kat tepi bawal bawah dagu..tapi kali ni, korang kena amek bawal dalam sikit, baru pin kat bawah dagu...macam dalam gambar ni...


Korang betul kan bawal dan pin kat bawah dagu lepas korang amek bawal yang bahagian tengah...


Amek bawal sebelah dan bawa kan ke tepi....


Pin kan kat belakang...korang adjust betul-betul dan biarkan depan sedikit longgar...


Amek sebelah lagi satu..lipat hujung macam dalam gambar ni...


Pin kan dekat bahu...


Tutup pin tadi dengan kain yang di atas...


Kemaskan dan....SIAP!!

SELAMAT MENCUBA

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!