Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

27 April 2012

cerita pasal result result result...


semua orang dah bising bising pasal result..hari ni aku bangun pukul 11 pagi...asalnya aku hari ni bangun pukul 1230 tengah hari..dah dari lepas subuh tadi phone aku tak habis habis berbunyi tanya pasal result..aku dah habak da..email aku tak leh bukak sebab aku dah lupe password...nak tak nak kena lah tunggu pukul 9pagi..itu kalau aku bangun waktu tu..harharhar...aku terus sambung tido..baru nak tido, ade mesej masuk, pastu masuk lagi, dan masuk lagi..aku bukak cek phone pukul 930 pagi..lagi ramai tanya..asal diorang plak yang cuak..aku dari semalam dok relax jek...kesah pun tidak..lepas tu aku sambung tido..sebab awal lagi ni..haha

tido time tu bangun pukul 11pagi tak dapat tido lena walau aku dapat mimpi sikit lawan dengan NAVY battleship..erk...kalau aku lawan dengan NAVY battleship, tak kan aku pegang watak ALIEN?? naisssss.... serius awesome waktu tu...tapi tu tak de ending die sebab terjage bunyi phone..dah asyik phone berbunyi, aku pun nak tak nak bangun lah bukak lappy...


walau sedikit terbabas dari sem lepas.....walau tak dekan pun...walau itu walau ini...ape ape pon...aku bersyukur sangat sangat pointer aku tak terbabas siap kena lenyek bawah 3.00....Alhamdulillah still 3.00 ke atas...walau jugak aku ada simpan impian nak target dean list sem ni...tapi aku waras kan fikiran...ada hikmah kenapa Allah letak kite kat situ..kan kan kan...dan serta merta aku teringat dekat pesan abang aku...kita kena sentiasa ucap Alhamdulillah..angah ucap tak??..harharhar....terngiang ngiang lagi suara abang aku selalu dengan ayat tu..sampai aku dah boleh hafal apa ayat yang dia selalu guna...dan seperti biasa aku jawab...ucap..Alhamdulillah...

walau abang aku harapkan aku dapat dekan...dan walau aku tak dapat...dalam masa yang sama, aku risau juga...gembirakah abang aku dengan result aku yang tak berapa nak gempak tu?? dan disebabkan abang save nombor ID dan password UiTM aku, aku percaya dia dah tengok dulu kat jepun sebelum aku..hahaha...

yes! bila aku cek balik chat box fb abang aku...rupe rupe nya dah lame dia hantar mesej..pukul 9:24 pagi tadi...yang buat aku tak sangkanya, aku ingat dia kecewe ke ape..rupe rupe nya...


ini yang aku dapat... haha...tak tahu nak cakap macam mana...terharuuuuu beb!

haha...abang aku tak pernah patahkan semangat aku...thanks abang! you are the best brother i ever have!

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!