Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

26 April 2012

aku seekor berudu yang menyimpan secebis rindu..

ahaaa...!
tajuk aku dah stat pelik..sebenarnya aku tak tahu nak letak tajuk apa..tapi aku ambik jela tajuk ni asal sama erti apa yang aku nak bebel kat sini..haha..

kenapa aku pilih berudu? kenapa tak pilih katak?
dengar katak pun aku rasa geli..sejuk..

apa kene mengene plak dengan rindu?

aku ingat lagi..masa aku sekolah rendah, aku selalu masuk perpustakaan..baca buku lah ape lagi..selalu dapat anugerah pembaca terbanyak..anugerah pelajar cemerlang aku tak pernah dapat lagi lah..hahaha...aku suka amek buku 6 7 buah dan duduk 1 tempat dengan buku nilam pink tu..yang tak boleh lupa, aku dapat buku tajuk dia TADPOLE....baru aku tahu....tadpole itu BERUDU sebab depan buku tu ada gambar berudu.. Ouh!! hahaha..


akcelli aku nak citer pasal tajuk entri aku ni..tapi dah melayang ke lain plak...
aku tengah mengelamun pilih tajuk entri..tetibe dapat plak tajuk ni..aku pilih berudu sebab aku rasa dia lambat berenang..kot...haha...dan dan tengah teringat kat some1..so aku rasa lambat lagi nak sampai MASA tu...dan aku tengah rindu...

okeh tu jek aku nak bebel sebenarnya...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!