Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

23 April 2012

i love to bake!

aku suka buat dessert..dan berhajat 1 day aku ada business sendiri...insyaAllah..amin..
apa yang aku suka buat dessert biasa macam kek, puding, coklat, icekrim, segala macam jenis dessert yang boleh menggemukkan..haha..semuanya hasil tangan aku sendiri...kire HOMEMADE lah!

dan percubaan pertama aku berjinak-jinak dalam dunia business dessert ni bermula bila aku buat coklat homemade aku sendiri dan hasilnya amat memberangsangkan bila ramai yang nak tempah semua..memandangkan coklat aku ni tak manis sangat..tapi aku lagi suka white coklat aku..hehe...dari aku bawak ke kelas, pada kawan-kawan, hinggalah jadi tajuk utama assingment aku dalam subjek Business sem lalu..sampailah aku angan-angan nak ada business sendiri...*bila lah tu agaknya..

aku suka buat coklat..sebab aku suka makan coklat..dan hanya orang tertentu je aku selalu hadiahkan dengan air tangan aku sendiri...(dah rasa boleh kawen dah ni)..haha






ini muffin buatan sendiri..serius sedap.. :)

**simpan angan-angan nak buat business sendiri..insyaAllah..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!