Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

27 April 2012

cek result final exam anda (UiTM) di sini

semua student UiTM diploma, asasi, pra dip semua nya tak tenang jek sejak akhir akhir ni...lagi lagi malam ni...

cek result korang dekat email atau student portal http://istudent.uitm.edu.my/nsp/news/articles.asp?id=830fc1676caa432ab5bbc71a755eac0a

ada yang buat status cuak sana sini...ada yang tak boleh tidur malam ni..ada plak nak sedap kan hati sendiri buat status siap letak surah lagi...ade plak yang tak boleh bla...update status konon dia dah cek result n mula buat status '4 flat' dan 'Alhamdulillah'..ciss..saiko betol la.....

aku dapat tahu cek result 12 malam ni kat email dah boleh tengok dah...

aku? sebenarnya, aku tak tahu email mana satu aku letak...email sekarang gune yahoo.com....yang dulu guna gmail..email sekarang aku ingat la password dia...email dulu?? ah sudahh...nak tak nak kena cek kat student portal la...

bila bukak student portal, dapat ini plakkk


pukul 9 pagi plak..time time macam ni aku belum bangun lagi..makne nye aku boleh tido sekarang lah kan.. hehehee

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!