Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

18 April 2013

Cara Buat Auto Like Status Facebook



Setelah orang dok sibuk cakap pasal auto like ni, aku pun nak tunjuk la sikit demo untuk mereka yang kesian memerlukan likers ni.. sabar ye awok.. bukan berpuluh je, beratus likes akan singgah dekat status korang. tak dalah korang rasa poreber alone kan? haha gurau gurau..

ok ikut cara ni:

1) Privacy Setting - Set kepada PUBLIC

2) Account Setting - Follower - TICK pada Turn On Follower

3) Click SINI pastu Allow Permission. *Install*

4) Kat situ ada tulis SUCCES

5) Korang COPY semua URL dekat site information *dekat STAR sape yang guna google chrome*. URL tu la kire korang punya TOKEN.

6) Pergi SINI. Kemudian Paste kan URL yang korang dah copy tadi kat dalam kotak tu dan SUBMIT.

7) Korang akan AUTOMATIC REDICTED . Kat dashboard tu nanti, akan ada semua status korang. Tekan SUBMIT pasa any status yang korang nak banyak likers tu.



ehh jap jap!



sebelum korang buat tutorial macam tu. meh sini aku terangkan keburukan AUTO LIKE ni..


KEBURUKAN auto like ni?

1) Korang akan LIKE orang yang korang tak kenal secara automatik. Konsep auto like ni menggunakan konsep 'GIVE and TAKE'. Bila korang join secara tak langsung, korang akan LIKE status diorang jugak. Kan sama2 dapat tu.. Tapi........ lagi PARAH bila korang terlike status pelik lagi berunsur keagamaan atau lucah. haa.. takot tak? takot tak?

2) Friend request ramai dari orang yang korang tak kenal. Kebanyakkan langsung tak da mutual friend dan ada jugak dari negara lain.





Tapi bagi aku, LIKE yang super natural tu la lagi berharga dari LIKE auto auto tanpa sedar ni. Bukan dari robot, script ataupun autolike. Senang citer tak yah nak try2 la guna AUTO LIKE NI. aku saje kasi tutorial sebab ramai yang tertanya2. tapi dalam pada tu aku kasi la keburukkan sekali. haha..






Notakakicomel: Ok Puas hati? Dan sekali aku tegaskan kat sini, aku tak akan bertanggungjawab atas apa pun yang akan berlaku pada facebook korang bila korang cuba tutorial auto like ni. Risiko lain sila tanggung sendiri ye . Sayang FB korang kan? So jangan buat. :)


* aku tak pernah cuba buat. sebab aku sayang FB aku.. mihmihmih

7 comments:

  1. x dpt install pun...ape da.....

    ReplyDelete
  2. saya suka Blog akak kalau senang 2 akak add saya leh x Muhamad Syimir (Akunymous) :D thax untuk bagi tahu ..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!