Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

17 April 2013

Top 10 blogger! :)




Aku godek2 lah blog ni. Sbb aku memang suka blogwalking blog2 orang. suka baca cerita diorang. kadang2 rasa kagum sendiri tengok blog diorang. meriah ada. simple ada. dari situ dapat la nilai orang ni macam mana. feminim kah? pinkaholic kah? simple kah? kalau rasa tak segan mana, kasi je la link korang punya blog. meh sini aku blogwalking. mihmihmih..

dalam terblogwalking, aku terjumpa la 1 entry ni. kagum dengan setiap entry dia view untuk top 10 blog para blogger ni. tak kurang hebatnye la pun ter ber. jeles pun ada blog diorang kene promo. aku? tak de pun.. sobs sobss T_T.

sekali bila scroll2.. eh.. DANHATIINIBERKATA.. eh? header comel semacam je ni. familiar sangat nok~
sah! blog aku! fuu~ terharu la kejap kan. bukan senang nak tunggu orang promo..hihi..

bila baca komen blogger angah ni.. alahai~ sweet plak komen die.. siap ada ranking per 5 bintang lagi. dia kasi aku 4 per 5.. syukur lah macam tu! asal tak bagi 5 je terus??? *demand* hehe..

thanks tau! :) :) :)






so sesiapa yang tak da blog lagi. buat la blog. best tau. bukan tak best. tapi kena ada tahap kerajinan yang melampau tu semestinya lah kan kan kan! :P *nak bagi tahu aku sangat rajin*




notakakicomel: malam ni tidur senyum lebar sambil peluk kuma2 kesayangan! :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!