Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

15 April 2013

Duhai Pendampingku :')



Penat dah feeling lebih2 dekat novel. nak rehatkan mata. scroll2 dekat FB jadi kaki LIKE yang setia je lah aku ni. tinjau2 twitter, komen2 dekat Keek. nak komen dekat Keek Boni Kacak aku terasa malas. sebab abang Boni asyik sebut pasal Emma Kembung je. takde sekalipun sebut nama aku.. huhuu. T_T
lepastu baru layan utube. aku suka layan utube dengan keek. tapi layan utube tak suka bila loading tu lambat sangat. keek tak. tapi keek tak leh nak cari lagu yang kita suka. keek tu macam kire video peribadi orang. kaki stalk suke lah layan kat situ. macam aku! hikhikhik

masa tengah cari2 lagu kat utube. aku terjumpa vid ni.. teringat aku suka layan lagu Duhai Pendampingku. aku ni kira layan nasyid jugak la. hihi.. dah lama tak layan lagu tu. lepas tu aku layan play ulang2..

lirik dia menusuk naluri kewanitaan aku. fuhh~



 

semalam aku layan vid gyomi.. ramai request suruh buat vid sebab aku dah hafal step. huh! aku belum ada keberanian nak buat vid muka sendiri. tengoklah kalau tetiba berani. aku letak kat Keek aku je. malu ah letak kat fb ke, utube ke.. muahahaha...



notakakicomel: sambung layan novel "Bila Blogger Jadi Maid" . :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!