Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

18 October 2012

topup ubat charlie lagi..!

Bismillahhirrahmanirrahim....




Tap! Tap! Tap! *ketuk-ketuk pen atas meja.. baru lepas kira hari dah berapa lama aku kena ulat charlie...

6 DAYS!

Uish... selalunya aku dengar orang kena ulat charlie 2 3 hari je... aku dah nak masuk 4 hari baru aku pergi klinik.. tu pun sebab dah risau sangat sebab tak elok-elok lagi.. tak pasal-pasal orang cakap aku pakai kain batik hari-hari sebab nak PRACTICE !! hoho... sukehati korang jek cakap macam tu...



orang first yang datang ke klinik



Sampai je kat klinik aku mintak doc perempuan.. tak kan lah nak mintak doc lelaki..huhahuha.. lepas doc tengok peha aku, dia kata;

"Uishhh... pedih tu.. teruk dah ni.. ni charlie jantan ni.." aku angguk-angguk senyum-senyum.. memang pedihhhhh...

kawan aku pernah bagitahu, ulat charlie yang boleh buat sakit kulit ulat charlie jantan.. dia keluarkan air mani die.. hmm.. boleh eh macam tu? sebab tu la doc cakap 'charlie jantan ni..'.. Ooooooo...

Lepas tu doc kasi macam-macam ubat.. apa pasal budak-budak ni kena ulat charlie diorang dapat ubat sapu je.. aku sampai dapat ubat sapu, ubat tahan sakit, ubat alah, ubat miang... ehhh..ehh.. ubat gatal..



kena buka rekod baru sebab rekod lama dah penuh dua-dua page



lepas beberapa hari kaki aku dah surut sikit gelembung ala-ala kene melecur tu.. tapi tak elok lagi..
belum sempat nak enuf kering, aku tido gile lasak, sampai kulit tu terkoyak sikit dan berdarah.. ahhhhhh!!!!

*tapi aku tak rasa sakit langsung sebab aku dah makan ubat tahan sakit.. lalala~

apa la teruk sangat sampai jadi macam tu.. huhu.. aku dengan rajin nya koyak kan sikit-skit demi sedikit kulit tu.. dan aku tahu, peha aku konform tinggalkan parut yang sangat bughoookkk... 

(-____-)

hari ni, lepas beberapa hari, aku pergi ke klinik lagi.. sebab nak topup ubat.. yela.. hari ni dah last payyyper.. esok nak tinggalkan UiTM dihatiku.. ubat dah nak habis.. kaki tak elok-elok lagi.. kenalah jugak topup ubat..





tapi kaki dah nak elok dah kalau aku terus menerus makan ubat sampai sembuhhh..

cepat lah sembuh ye kaki yeh yeh yeh.. (^____^)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!