Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

5 October 2012

nangis tengok movie barbie

assalamualaikum...



Hari ini paper Computers and Information Processing (CSC134) habis pada pukul 10:30 pagi bermakna habisnya one of the killer subject in this sem..hehehe...setelah beberapa hari berpulas mulas (eh..betul ke term yang aku guna ni?) untuk buat yang terbaik setiap paper, akhirnya...selesai jugak la paper FEBERET aku ni..hehehe..

sampai je bilik, roomate tercinta bukak movie barbie... fyi, aku ni peminat setia barbie..comel tak? kriikk kriikk..

dah banyak kali dah aku tengok citer barbie siap nangis-nangis terharu gitu... citer-citer barbie ni actually, banyak tauladan dan over all pasal family, friendship, honest, LOVE dan macam-macam yang baik-baik untuk kanak-kanak ikut jadikan sifat-sifat mulia lagi suci tu sebagai part of their life..






tadi petang aku tengok movie Barbie Princess Charm School antara movie barbie yang paling best aku rasa... ending dia buat aku nangis..hahaha.. bila abang tahu aku nangis sebab tengok citer barbie jek kottttt die mula bersuara.. "What ??!"  "What the??!!"   -,-  *eeii..geram plak dengar dia gelak tadi



saya nangis sebab terharu dia baik dan pertahankan takhta family dia la..bukan sebab citer dia sedih kalah citer twilight bagai....  



there is a princess in every girl

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!