Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

24 October 2012

3 jenis jodoh pertemuan

Bismillahhirrahmanirrahim...






Aku terpanggil nak menaip isi entri ni bilamana aku rasa berubah itu perlu.. :) Ya! Semua orang ada rasa nak berubah ke arah kebaikkan.. Sebab setiap hati Allah dah letak kebaikkan.. Mana ada orang nak berubah ke arah kejahatan.. Kalau ada pun, mesti ada rasa BAIK dalam diri tu..

Macam tulah kita nak KEBAIKKAN bila bertemu jodoh.. Setiap orang nak jodoh bahgia till Jannah.. tapi tapi tapi... cara kita tu boleh bawa sampai Jannah ke? Fikir-fikirkan.. dan selamat beramal.. :)

Semua orang tahu apa itu jodoh.. tapi tak semua orang tahu JENIS-JENIS JODOH.. JODOH pun ada jenis-jenis dia ye? mestilah ada..



JODOH DARI SYAITAN

Jodoh Syaitan stand for sepasang kekasih yang bertemu dimulai dengan pandangan mata, seterusnya bersentuhan tangan, bercinta dan akhirnya terlanjur dalam percintaan.. Dan akhirnya berkahwin tetapi selepas terlanjur.. Itulah yang dinamakan Jodoh Pertemuan yang dipanggil Jodoh Syaitan.



JODOH DARI JIN

Jodoh Jin bilamana sepasang kekasih yang menjalin hubungan melalui bantuan Jin seperti membomohkan orang lain supaya jatuh hati kepadanya sehinggalah mereka berkahwin...



JODOH DARI ALLAH SWT

Jodoh yang lahir hasil pertemuan melalui mata, turun ke hati dan dijaga batas perhubungan antara mereka sehinggalah akad iaitu perkahwinan berlangsung. Dan inilah yang dinamakan sebagai SYURGA CINTA








Pengertian ''cinta kerana Allah'' adalah mencintai seseorang lantaran ketaatannya kepada Allah .

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!