Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

29 March 2013

welcome P.. bye bye P

Assalamualaikum...

Dalam dah 2 minggu P aku dah mati.. dalam gelabah aku tak renew lagi lesen ori without 'P'.. tapi dengan selambanya aku drive ulang alik Melaka-Seremban dengan lesen cenggitu.. *ini semua poyo!

'orang' kata, buat muke bese je.. tak yah gelabah semacam. kalau kene tahan.. KALAU lah.. bile JPJ cek lesen. buat2 la drama tempatan. "ehh.. dah habis ke lesen P saya? laa.. tak perasan pulak .. sebab jarang tengok lesen sendiri.." dush! *tumbuk muka sendiri*





adik aku lepasan SPM tu pulak baru je habis test JPJ.. and she failed for the both side.. tak de rejeki (style drama sinetron) maybe.. aku dulu sekali je dah lepas. mungkin sebab aku pro lebih 1 jari daripada dia.. hahaha.. *over sangat*

then today she had done with her JPJ test.. well done budak!.. sebelum die amek 2nd test JPJ ni, dia ada membebel dan bertekad kat aku.. "kalau fail lagi dah fade-up tak nak amek test JPJ lagi!" erkk.. aku dalam hati.. kau biar benarrrrr...-,-"

tup tup .. masa tengah syok makan KFC petang tadi. die call, "alang dah ada P!" dengan nada hepi semacam.. 

dan aku pun membalas dengan tak da perasaannya, "angah tengah makan KFC ni.. ommomomomommm~" 
teettt~ teett~ *die letak phone* cisss! tapi aku puas buat dia jeles. motif? ntah.. kriikk~ kriik~

2tahun yang lepas aku baru nak amek lesen P.. sekarang P aku pun dah bye bye.. P adik aku pulak datang..
lepas ni tunggu lagi 2tahun. adik aku yang sorang tu pulak. pastu tunggu lagi 6 tahun. adik bujang aku pulak. pastu tunggu lagi 17tahun adik bongsu aku pulak.. pastu bla bla bla bla~



nota kaki: kau dah boleh bawak kete kau jangan nak tiru aksi yang angah pernah buat sebelum ni.. itu semua advertising semata2.. jangan nak try2.. *aku bukan kakak contoh yang baik* chao~


tetiba nak tergelak tengok pakcik ni.. how cute he is.. haha

1 comment:

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!