Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

11 March 2013

awak jumpa Maha Pencipta. :')


Bismillahhirrahmanirrahim...

Malam semalam aku tidur sorang2 disebabkan roomate semua tak da. keluar. dek kerana giler penat tahap ape pun aku tak tahu. takot ke tak takot tidur sengsorang aku lelap jugak. sebab baru habis dari event.

yang peliknya aku ada mimpi kucing banyak2 berkumpul kat tempat kucing aku duduk. erm.. mungkin mimpi bese2 je kot.

dah tinggal 4..


bangun tidur terdetik hati ni nak tengok kucing. bukan aku tak biasa tengok kucing bila bangun tidur. tapi kali ni lain punya rasa nak tengok. then, aku nampak sekor tu baring menyiarap. tapi yang lelain berkumpul kat satu tempat. erh.. kenapa ni? aku angkat. goyang2 kan sikit kitten tu. erhm! kenapa tak gerak ni??? aku rasa badan dia. dah suam2 nak sejuk. mengeras! baru je lah ni mati.. huhu.. T_T tssk.. tssk..







sebab sejuk lah tu.. kesiannya. terasa aku yang aninaya dia. kan kecik lagi. tak perlu kot nak letak dekat luar. dush! *tumbuk muka sendiri*

tapi memang mak dia tak nak masuk bilik aku langsung lepas anak dia mati. dia jilat2 terus bla..ermm.. :'(

tinggal kenangan.. comel sangat yang ini.. >_<



si kecil ni sangat suka mengiow.. sangat kuat minum susu. sangat suka tidur! dan paling best, dia antara yang paling comel... comel sesangat.. tak heran lah kalau aku nangis beriya2 sampai suara dah serak2. tapi selera makan still kuat lagi lah aku ni.. huhu..

tapi sangat terasa bila si kecil ni dah tak da. salah aku . kenapa la aku letak kat luar diorang ni. sejuk. T_T,
lepas tu terus aku bawak masuk semuanya dalam bilik.. tak nak mati lagiiiiiiiii...

masa tengah kulu kilir carik something yang boleh aku korek tanah nak tanam, induk dia ni tak habis2 nak hadap anak dia yang dah mati tu.. huhu.. kesian sangat~

sampai aku cakap kat kittens 4 ekor tu.. "korang janganlah mati lagi.." :'(

notakaki: kucing, sila beranak lagi. sekian



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!