Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

28 March 2013

best movie: The Croods

Assalamualaikum..

Happy Thursday! :)

tadi aku pergi hantar adik aku test JPJ dan kesempatan aku dan adik2 lain ambil sementara nak tunggu dia yang mungkin lama, so kitorang lepak Jusco (Aeon) Seremban 2 where is tempat kitorang adikberadik selalu lepaking.. ahaa.. :)
sesapa yang ada tegur aku tadi. sory la tak perasan tak 'hye' balik. nak 'hye! hye!' balik kat sini boleh? HYE!!! *lambai2 tangan* :P ( this young lady hate to wearing the spectacles dan menyusahkan diri sendiri.. ) yeah.. thats me!



tetiba adik aku yang nombor 4 ajak pergi tengok The Croods.. em? citer apa tu?? ala.. citer yang ada banyak2 monyet tu.. citer monyet? ahh.. layankan la. macam best. mesti macam citer National Georgraphic gitu.. *dalam kepala dah bayang macam tu

Sesiapa yang tak pernah tengok citer The Croods aku sarankan pergilah luangkan masa cuti sekolah dengan family tengok citer ni..




"The Croods" yang ibarat 'Flinstone' versi modern adalah filem komedi animasi yang akan mengajak penonton kembali ke peradaban purba di planet yang bernama Croodaceous, saat alam masih dalam tahap 'pengembangan' dan dipenuhi oleh makhluk2 hidup yang comel yang belum pernah dilihat sebelumnya.  Film ini akan mengikuti keluarga pra-sejarah pertama di dunia yang melakukan perjalanan yang akan menjadi sejarah di masa depan. Apa yang menariknya lagi, cerita animasi 3D ini banyak menyampaikan mesej positif dan memberi kesan yang besar buat seisi keluarga di mana memaparkan sifat kasih sayang terhadap keluarga, kasih sayang terhadap ayah dan anak, kasih sayang terhadapa manusia dan binatang.. Sesiapa yang telah menonton film ini pasti berpuas hati dan tidak juga pasti akan mengalirkan air mata.

aku jenis yang cepat touching kalau sesuatu movie ni melibatkan family.. ha.. dapat pulak cerita The Croods ni.. memang puas aku cover nangis dari adik2 aku yang lain nampak.. huhu.. cerita ni sangat sesuai untuk tontonan 1 family.. kalau tengok reramai sangat best sebab dia sangat2 kelakar, comel giler lepastu korang akan jadi touching.. hahaha :)

nak kasi korang tengok trailer The Croods bagi korang teruja nak tengok best movie ni :)





watak2 The Croods..













yang ni bukan termasuk dalam watak The Croods ye. jangan konpius bila watak dia tak da. :P


sangat best and giler kentang punye touching. aku kasi 15 bintang!

enjoy watching!

2 comments:

  1. bestnya!hee~

    jom join :)
    http://diarionlinenurul.blogspot.com/2013/04/contest-header-paling-meletop-2013-by.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!