Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

5 December 2012

dah tunang dah~

Assalamualaikum...

Aku nak post entri ni tapi asyik postpond je.. Kelas first week aku semester 4 ni pun dah memeningkan aku sebab subjek2 agak tuff jugak lah bagi aku.. InsyaAllah Dia permudahkan.. :)

Aku rasa lepas ni aku agak jarang update entri.. sebabnya aku dah makin bz.. haha.. sementara tak berapa nak bz ni aku update la entri yang dah makin ada sedikit habuk.. fuuuhhh~ *tiup habuk.

Ahad lepas aku pergi kenduri kawan baik aku tunang.. dekat pasir besar.. sampai je area sana, aku nampak dia datang sambut aku.. 4 tahun tak jumpa beb.. last jumpa waktu sekolah. tapi mase tu dulu2 die musuh aku. dan dia agak tomboy sikit.. bila jumpa masa kenduri die.. ahaaaa.. ayu giler kau nyah~ tak sangka  dah tunang kau ye... hehe.. tskk tsskk :'D

bila jumpa non-stop berborak.. ye lah.. lama dah tak jumpa.. lepas tu macam2 cerita keluar. kawan itu kawan ini. hahaa.. dulu kawan aku ni, tak suka aku since sekolah rendah sampai dah menengah. ntah ape hantu die tak suke aku.. lagipun die jenis yang kerap masuk bilik disiplin mase zaman dolu2..

masa sekolah rendah die pernah buli aku plus ugut sampai die kunci aku dalam toilet..walawehh~ dulu aku giler baik sampai aku tak report kat papa (papa cikgu masa tu).. yang paling aku tak lupa kitorang gaduh sampai tarik rambut dekat atas padang sebabnya rumah biru (aku) jauh sikiiiit je markah dengan rumah kuning (die). aku la yang stat dulu carik pasal. aku buat die panas, aku cakap rumah kuning tak hebakkk mane.. die pulak jenis berani touch orang. sekali die datang tarik rambut aku.. haha.. *aku ingat aku sorang je ingat.die pun still ingat lagi.. hahaha! *malu pulak aku citer ni*

masa sekolah menengah aku jadi ketua pelajar perempuan. so tugas2 pengawas aku yang handel.  tempat aku bertugas of kos yes aku yang tetapkan suke suki aku je.. so, aku letak aku bertugas port die lepak dengan tempat kelas die duduk masa assembly. SEBAB.. aku boleh carik salah die masa time aku bertugas.. nampak tak jahat ke tak aku ni?haha...

tapi betul lah orang kata... kalau benci2, lame2 sayang.. sekarang die dah jadi best frend aku.. dah habis sekolah.. dah masuk U baru lah bebaik. die mintak maaf dulu lah.. last2, jadi kawan baik.. haha.. siapa sangka kan? dulu style ganas2 je die ni.. tapi sekarang dah ayu2 gitu.. dah tunang dah pun.. tahun depan dah nak jadi bini orang.. lepas tu mak orang.. *ini yang tak sabar ni*.. bhahaha!

crope pic (private pic)


*nak sambung stady mandarin.. :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!