Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

30 December 2012

wedding Namee Roslan

Assalamualaikum..

Hari ini adalah wedding Namee Roslan dengan Isham dekat Rasah Kemayan, Seremban 2.. nasib baik aku pergi berteman sebab memang menonong aku sesat carik rumah dia ni. hehe.. nasib baik ada Co Pilot Cik Suhaila Izatie kawan sekolah rendah, kawan sekolah menengah, kawan UiTM.. hehehe...

Thnks tau darl sebab teman kan aku..
 En.Karipap Basi nak teman. tapi anda jauh sangat la.. next time la ye.. :p

Selepas berpusing2 carik rumah Namee.. akhirnya jumpa jugak.. Alhamdulillah.. terer jugak aku ni.. cuma tak pro baca peta je.. hehehe...

such a nice wedding ala ala english style..serba hijau.. bak kata DJ tadi, semua atas permintaan Namee.. Lagu2 yang di mainkan semua permintaan Namee.. dan hanya lagu permintaan Namee je diputarkan. hanya Namee! hahaha.. lagu2 semua nya lagu boleh joget2 ekot nyanyi sekali..etc: I do I do I do do do doo~ *lagu sape nynyi ni eh. lupa dah*

lepas makan aku duduk2 lepak sebab nak tunggu pukul 2 ketibaan pengantin..





dah kenyang makan, kita bercuci mulut dengan 'candy table'
aku suka area sini sebab comel sangat side dekat sini.. ada mashmallow, candy, coklat, starberry, cake!





u see that! u see that!! *tunjuk dekat melting choclate*
comel sangat la side sini..





aceli aku nak baham kek cantik dengan real rose ni. tapi aku kena behave..
control comel2 gitu.. tak kan nak makan banyak2.. hewhewhew





aku bercuci mulut dengan fruit chocolate ni je.. 
tapi mata jeling2 kek cantik tadi.. duhh~





tepat pukul 2 petang, perarakan pengantin..
dayang2 yang berbaju purple cair sangat cantik design baju tu..








hai Namee! :)





white peplum dress!
nice one! *skodeng jahitan dia*









ramai gilak photographer..



tak sempat nak bergambar dengan Namee sebab ramai sangat yang nak serbu. lagipun i got to go.. hari dah petang.. :)







SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT NAMEE ROSLAN & ISHAM :)



thanks hantar kad wedding terus ke rumah :)




*sesiapa nak hantar wedding card dekat aku?? sure plus konform aku datang! :D

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!