Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

11 November 2012

jadual MUET (dan keterangan lanjut)

Assalamualaikum...

Selalu student-student tanya pasal MUET ni.. ada yang tanya pada aku..erhh.. aku sendiri tak tahu.. aku pun dok tanya-tanya orang. thanks pada zai dan farlina koz layan segala pertanyaan and tolong reseach kan tok aku.. hehe..

ini link JADUAL UJIAN MUET 2012 untuk maklumat lanjut.


*jadual MUET sebenar:





apa maklumat yang aku dapat:

1) Buat di sekolah
-beli no pin BSN dengan harga RM100
-cas RM1 (di kaunter BSN)
-daftar online sebelum tarikh pendaftaran di tutup
-belajar sendiri

2) Buat di UiTM
-RM140 + bengkel MUET (bayar di Bendahari UiTM)
-ke office HEA
-berurusan dengan pensyarah MUET

*kalau ada info baru aku update. kalau salah info tolong bagitahu TQ :)


neways, good luck la untuk MUET ni..! :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!