Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Home About Me Beauty Travel Pet Recipe

15 November 2012

Cocktail cinta hati

Assalamualaikum...

Ok dari semalam sebenarnya dah terdetik nak buat dessert yang berair sebab masa terdetik tu tekak tengah kering haus sangat. tapi tak terbuat pun. sebab dah mahgrib..huhu.. so bawak la ke hari ini nak laksanakan impian mimpi sampai ke bintang.. chewah

Aku selalu buat dessert itu ini. orang ada juga cakap. asyik buat dessert je. masak-masak tak reti. macam mana nak kasi laki makan cenggitu. nanti laki balik keje, bagi laki makan muffin seketul seketul.. erh.. tak pe lah. sape suruh die kawen dengan aku. HUHAHUHA! as long die terima siapa aku. itu dah cukup cantik tertarik kau memang macho! aww~

Dessert ni paling senang nak buat sebab boleh main campak-campak je pastu dah siap :)









Resipi: air gula, susu cair, nata de coco, susu dutchlady, buah-buahan & ice cube

Bila makan lepas masuk dalam fridge lagi mengancam sedap dia.. Lepas ni aku ada kelas buat cheese tart pulak. kakak angkat aku yang dari Auckland,NZ pun dah requesting macam-macam. lagi satu, dia ada kasi resipi oreo smoothie.. alah! senang je.. nak buat nanti!!

alahhh.. memang kesian laki aku nanti. aku tak pro masak-masak lagi. pro buat dessert je ni.. maafin~ PEACE

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Dah baca entri? Lepas tu komen la banyak-banyak!